دوزخی

گویند که دوزخی بود عاشق و مست - قولیست خلاف دل در آن نتوان بست گر عاشق و مست دوزخی خواهد بود - فردا باشد بهشت همچون کف دست

Wednesday, November 30, 2005

عجب موضوع مزحکی شده این حلال نور دور هیکل بیقواره ا.ن. والا راستشو بخواین، من همیشه عمرم فکر میکردم که این چرندیاتی که اینها جلوی مردم میگن، برای خر کردن اونهاست. خوب نمی‌تونستم باور کنم که آدمی پیدا بشه و بتونه اینها رو باور کنه. تازه طرف مثلا دکتر هم
باشه. در نتیجه فکر میکردم برای قدرت و ثروت، می‌آیند و این چرندیات رو سرهم میکنند




اما بعد از دیدن این فیلم این کوتوله که مثل غربتیها دوزانو جلوی اون آخونده نشسته و با آب و تاب تعریف میکنه قضیه رو برای خودم و تو متاسف شدم. متاسف از اینکه مدیران مملکت واقعا انقدر خرند. چطور میشه چنین مملکتی رو با این همه مشکلات در دنیای فعلی، با این مدیران اداره کرد؟ عجب وضعی شده. خیلی عقبیم. بیش از اونکه به چشم میآید

توی اون فیلم، از جوادی آملی صدایی در نمیآید. اما هنوز هم من فکر میکنم که اون تایید کردنهای او، بیشتر مثل والدینی بود که وقتی بچه‌ای چرت و پرت میگه، سعی میکنند ساکتش کنند. در نتیجه حداقل امیدوارم که جوادی‌آملی امید من رو نا امید نکنه. یعنی حداقل او باور نداشته باشه این جفنگیاتی رو که این الاغ به هم میبافه. والا اینها همش از عقده خود کم بینیه

این نوشته ابراهیم نبوی تو روز خیلی باحاله. چقدر ملت خرافه پرستند!! قسمتیش رو اینجا بخونید و باقیش رو میتونید تو سایت روز دنبال کنید

این باورهای زلال هم خیلی موضوع مهمی است. من تا به حال متوجه نشده بودم که تخریب برج و باروی باورهای زلال ملت غیب باور چقدر چیز بدی است. موضوع آقای هاپوی امام رضا هم دارد به تدریج تبدیل به یک موضوع ناموسی- فلسفی می شود. وب سایت انتخاب امروز جوابیه دندان شکنی علیه روزنامه جمهوری اسلامی چاپ کرد و ماجرای سگ حرم امام رضا را دوباره مطرح کرد. سالها قبل در امامزاده هارون ولایت در اصفهان یک بز تبدیل به مظهر باورهای اعتقادی امت شهیدپرور شده بود و این ملت به دلیل اعتقادات قلبی شان، آنقدر به بز بدبخت به جای علف و یونجه، نقل و نبات و پولکی و نان خامه ای دادند که حیوان زبان بسته در عرض دو ماه اضافه وزن پیدا کرد و در اثر بیماری قند باد کرد و درگذشت. وب سایت انتخاب امروز خبر سگ امام رضا را دوباره در صفحه اول گذاشت و موضوع دستگیری کلاهبردارانی را که با استفاده از این سگ مظلوم می خواستند کلاهبرداری کنند، تکذیب کرد. انتخاب در جواب به روزنامه جمهوری اسلامی خبر این روزنامه را دروغ و بافته های ذهن بیمار برای ایجاد تردید و تخریب برج و باروی باورهای زلال مردم غیب باور و عاشق اهل بیت دانست

وجود یک سگ خودبخود نمی تواند معجزه باشد، مگر اینکه این سگ یک کار خاصی کرده باشد، مثلا حفاظ نورانی دوروبرش بوجود بیاید، یا اتفاقی بیفتد که هیچ کس موقع تماشای سگ مژه هم نزند، یا مثلا سگ امام رضا شروع کند به سخنرانی کردن، یا اینکه یک کاری بکند که عجیب و غیرمنتظره باشد. برای همین از برادران تقاضا می شود که شیرینکاری سگ مربوطه را یک جوری نشان دهند.