دوزخی

گویند که دوزخی بود عاشق و مست - قولیست خلاف دل در آن نتوان بست گر عاشق و مست دوزخی خواهد بود - فردا باشد بهشت همچون کف دست

Saturday, April 17, 2004

ج ج بازي اسلامي

عن ابي بصير قال دخلت علي ابي عبدالله (ع) فقال لي يا ابا محمد تمتعت منذ خرجت من اهلك قلت لا قال ولم قلت ما معي من النفقه يقصر عن ذلك قال فامر لي بدينار قال اقسمت عليك ان صرت الي منزلك حتي تفعل

ابو بصير روايت ميكند كه بر امام صادق وارد شدم به من گفت كه اي ابا محمد از وقتي كه ازمنزلت بيرون امدي ازدواج متعه كردي گفتم كه نخير امام فرمودند چرا گفتم خرجش نداشتم امام به من يك دينار داد و به من گفت بخدا قسمت ميدهم كه قبل از اينكه به منزلت برسي با اين پول ازدواج متعه بكني

جون من يكي بگه اين روايات زيبا كه منبع آن هم سايت صيغه است، دقيقا يعني چي؟

از عبيد ابن زراره از پدرش روايت شده است كه از امام صادق روايت كرده است كه از امام صادق سوال كرده است كه از امام صادق سوال كردم آيا زني كه با ازدواج متعه بگيرم جزو زنان چهار گانه است فرمودند ميتواني هزار زن از آنها در يك زمان بگيري آنها مزد بگير هستند

آخه بابا، چقدر مزخرف